مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:502020-04-15سياسي

کمک مومنانه| از اهدای صدها هزار بسته معیشتی تا عزم جزم برای جهاد ضد کرونایی


«کمک مومنانه» در پی فرمایشات رهبری و با رمز یا صاحب الزمان (عج) در حالی آغاز شد که هر لحظه بر مشتاقان حرکت در این مسیر افزوده می شود و کمک های مردمی شکل منظم تری به خود می گیرند؛ -   توزیع 20 هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در همدان مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع 20 هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در همدان خبر داد.

 در همدان تاکنون 20 هزار بسته معیشتی توسط گروه جهادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و شرایط موجود توزیع شده، از این پس نیز با انسجام بیشتر و با هماهنگی با سراسر کشور انجام خواهد شد.

علی قراباغی با اشاره به اینکه تمام امکانات سپاه، بسیج، گروه های جهادی، خیرین و نهادهای همسو جمع می شوند و رزمایش سراسری بزرگ را برگرفته از فرمایشات رهبری با واژه مواسات و کمک مومنانه اجرا می کنند افزود: قرار است در این راستا بسته های یکسانی در سطح کشور به ارزش تقریبا 400 هزار تومان در دو مرحله یعنی اوایل و بعد از اواسط ماه رمضان توزیع شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان مبتلا به کرونا، زندانیان، افراد دارای مشاغل فصلی و فاقد درآمدی در قالب این رزمایش حمایت می شوند خاطرنشان کرد: اصل کمک ها و حمایت ها توسط سپاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| از اهدای صدها هزار بسته معیشتی تا عزم جزم برای جهاد ضد کرونایی

کمک مومنانه| از اهدای صدها هزار بسته معیشتی تا عزم جزم برای جهاد ضد کرونایی